شرایط و قوانین

هر آنچه که برای استفاده از سایت باید بدانید

وب‌سایت “Shahriyarbc” براى در اختیار گذاشتن محتویات موردنیاز و کاربردی علاقه‌مندان به بسکتبال به زبان فارسی ایجاد شده است. دسترسی و استفاده شما از سایت مشروط به رعایت شرایط و الزامات ذیل و قوانین ذکر شده است. شما با ورود به سایت و مرور سایت، بدون هیچگونه محدودیت و شرطى “شرایط و قوانین” را پذیرفته و اقرار مى‌نمایید که هرگونه توافق دیگرى بین شما و سایت “Shahriyarbc” در این زمینه ملغى و بلا اثر خواهد بود. در صورت عدم موافقت با “شرایط و قوانین ” لازم است بلافاصله استفاده از این سایت را متوقف نمایید.

استفاده، مرور و جستجوی شما در سایت با مسئولیت شخصى خود شما صورت مى‌گیرد. مجموعه “Shahriyarbc” تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیر مستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفاده شما از سایت ندارد.

مجموعه “Shahriyarbc” در مقابل اطلاعات سایت‌های دیگرى که با این سایت مرتبط باشد، لینک داده شده باشد و یا لینک آن در سایت قرار داشته باشد، مسئول نیست. این سایت‌ها توسط اشخاص و یا شرکت‌های دیگرى غیر از مجموعه “Shahriyarbc” ایجاد شده‌اند. مجموعه “Shahriyarbc” بعنوان ناشر یا مروج مطالب مندرج در این سایت‌ها عمل نمى‌کند.

مجموعه “Shahriyarbc” به هیچ سازمان، نهاد و تشکل عمومی ، دولتی و نیمه دولتی وابسته نیست و به‌صورت خصوصی اداره می‌شود و تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجموعه “Shahriyarbc” است.

ارائه خدمات یا نرم افزارهای رایگان باعث ایجاد حقی برای کاربر یا شخص ثالث نخواهد شد و در صورت لزوم، مجموعه “Shahriyarbc” می‌تواند با صلاحدید خود از ارائه خدمات رایگان به کاربر خودداری نماید.

تمامی محتویات موجود برروی این وب‌سایت ممکن است شامل اشکالات تحریری یا غیرعمدی باشد. اما ما این حق را برای خود محفوظ می‌داریم که در هر زمان و در صورت صلاحدید خود، نسبت به رفع هر نوع اشکال و یا حذف قسمت یا قسمت‌هایی از سایت اقدام نماییم. مجموعه “Shahriyarbc” ممکن است هر نوع تغییرات دیگر را که لازم بداند در سایت و مواد اطلاعات، محصولات، برنامه‌ها، خدمات و یا قیمت‌ها (در صورت موجود بودن) و مطالبی که در این سایت شرح داده شده‌اند در هر زمان و بدون اطلاع انجام بدهد.

هرگونه سوء استفاده از نام مجموعه و وب‌سایت “Shahriyarbc” و خدمات مرتبط ممنوع است.

چنانچه شما نگرانی و یا نکته‌ای مبهم در این موافقت‌نامه مشاهده می‌نمایید و نیاز به تماس با “Shahriyarbc” در جهت توضیحات کامل‌تر و یا ایجاد شفافیت بیشتر می‌کنید لطفا به وسیله “صفحه تماس با ما” با ما در ارتباط باشید. مجموعه “Shahriyarbc” سعی می‌کند در کمترین زمان ممکن، نسبت به رفع نگرانی و مشکل به وجود آمده اقدام نماید.

مجموعه “Shahriyarbc” مى‌تواند با به روز کردن شرایط استفاده از وب‌سایت، در هر زمان این “شرایط و قوانین” را مورد تجدید نظر قرار دهد. شما مقید و متعهد به چنین تجدید نظرهایى هستید و بنابرین لازم است هر از چندگاهی از این صفحه دیدن نمایید تا از شرایط و قوانین جارى و لازم الاجرا در زمان منظور مطلع شوید.