۵۰ موسیقی محبوب در بسکتبال

۵۰ موسیقی محبوب در بسکتبال

ارسال شده توسط: شهریار مقدمی دسته بندی : آموزشی

موسیقی همواره در طول تاریخ ارتباط عمیق با احساسات و عواطف انسان ها برقرار کرده است؛ این ارتباط با حس و حال (مود) و جو افراد در زمینه بسکتبال هم صادق است. در این مطلب متفاوت قصد داریم تا ۵۰ موسیقی که مرتبط با بسکتبال که محبوب هستند را به انتخاب شهریار مقدمی معرفی کنیم.

این موسیقی ها براساس خاطره انگیز بودن، مورد استفاده بودن در محیط های بسکتبالی به واسطه محبوبیت زیاد (بخصوص سالن های بسکتبال آمریکا)، ویدئوگیم های بسکتبال (مانند NBA2k) و حس و حالی که به افراد منتقل می کنند انتخاب شده اند.

شما در ادامه لیست این موسیقی ها را در فهرست مشاهده می کند و در بخش توضیحات هر موسیقی، لینک شنیدن آن در Spotify قرار داده شده است. ضمن اینکه از طریق پلی لیست اختصاصی Shahriyarbc در Spotify می توانید تمامی این ۵۰ موسیقی را به صورت یکجا داشته باشید و گوش دهید.

فهرست ۵۰ موسیقی محبوب مرتبط با بسکتبال

پلی لیست Shahriyarbc

۵۰ موسیقی برتر به صورت یکجا

پیش از شروع معرفی موسیقی های این لیست، بهتر است شما را به لینک زیر متصل کنم که تمامی ۵۰ موسیقی عنوان شده در این مطلب را به صورت یکجا در پلی لیست Spotify قرار داده شده است.

این پلی لیست که ۳ ساعت و ۲۰ دقیقه است شامل محبوب ترین و مورد استفاده ترین موسیقی ها در فضای بسکتبال است که توسط شهریار مقدمی برای شما به صورت یکجا در Spotify آماده شده است.

در ادامه تک تک آهنگ های بسکتبالی این لیست را معرفی کرده ایم و با کلیک بر روی لینک زیر هر بخش می توانید از پلتفرم Spotify آن را گوش کنید و لذت ببرید.

Sirius

The Alan Parsons Project

Sirius - The Alan Parsons Project​

موسیقی معرفی و پیش بازی تیم شیکاگو بولز در دوره ای که مایکل جردن را در اختیار داشت. Sirius جزو معدود موسیقی های این لیست است که بی کلام است اما برای افراد بسیاری خاطره انگیز است و با شنیدن آن به یاد بازی های مایکل جردن، مراسم های ابتدایی شیکاگو بولز در آن سال ها و البته بخش های چالش جردن در بازی NBA2k می افتند.

البته Sirius که در سال 1982 منتشر شده است، در دهه 90 میلادی در کالج ها و ایونت های ورزشی زیادی در آمریکای شمالی پخش می شد اما هیچکدام به اندازه مسابقات خانگی شیکاگو بولز به چشم نمی آمد؛ جایی که مایکل جردن و تیم رویایی شیکاگو بولز تحت هدایت فیل جکسون با بازیکنانی همچون اسکاتی پیپن، دنیس رادمن، استیو کر و … یکی از تاریخی ترین و موفق ترین تیم های بسکتبال آمریکا، NBA و تاریخ ورزش دنیا را تشکیل دادند.

$Wing

Macklemore And Ryan Lewis

Wing$​ - Macklemore And Ryan Lewis​

موسیقی Wings که با عنوان $Wing شناخته می شود، یک موسیقی با روند داستانی بسکتبال و یک نوجوان آمریکایی علاقه مند به بسکتبال است. موسیقی که افراد فعال در بسکتبال (بخصوص از سنین پایین و پایه) ارتباط خوبی با آن برقرار خواهند کرد. ضمن اینکه کروس این موسیقی که با همخوانی و کر همراه هست جو حماسی و احساسی خاصی ایجاد می کند که مخاطب را همزمان با Pump up کردن، در احساسات دوران اولیه بسکتبالش غرق می کند.

به عنوان مثال به این بخش از ورس اول این آهنگ توجه کنید که اشاره داره به دیالوگ یک بچه که پریده است و با قد کوتاه خود موفق به لمس تور بسکتبال شده است و این خوشحالی را نسبت به مادر خود بیان می کند:

I touched the net, mom, I touched the net This is the best day of my life

Gangsta's Paradise

Coolio (feat L.V.)

Gangsta's Paradise​ - Coolio (feat L.V.)​

آهنگ های رپ و گنگ در بسکتبال با توجه به فرهنگ آمریکایی و خیابانی (Street) بسکتبال آمریکا جایگاه ویژه ای دارند که بسیار زیاد با این موارد در این پلی لیست برخورد خواهیم داشت. یکی از بزرگترین و معروفترین موسیقی های این سبک در این لیست، Gangsta’s Paradise از Coolio است.

بیت این آهنگ فوق العاده بی نظیر است و در ویدئوهای و هایلایت های بسکتبالی بسیار زیاد استفاده می شود. با توجه به اینکه این آهنگ در سال 1995 منتشر شده است، دوره پیشرفت فرهنگ بسکتبال در سراسر دنیا (به واسطه سفر تیم ملی آمریکا به اسپانیا برای المپیک 1992) را در بر می گیرد.

ضمن اینکه Gangsta’s Paradise در لیست 100 آهنگ داغ بیلبورد به مدت 12 هفته در بین دو آهنگ برتر این لیست قرار داشت.

Till I Collapse'

Eminem feat. Nate Dogg

Till I Collapse - Eminem feat. Nate Dogg​'

این آهنگ رپ از Eminem به خاطر بیت جذابی که دارد بارها در سالن های بسکتبال آمریکا و در ویدئوهای هایلایت بسکتبال استفاده شده است. در این بیت از صدای دست زدن همزمان به صورت منظم استفاده شده است و باعث داشتن حس و حال Pump Up (انگیزشی) شده است.

Lose Yourself

Eminem

Lose Yourself​ - Eminem

آهنگ Lose Yourself تنها مربوط به بسکتبال نیست؛ بلکه جزو برترین آهنگ های تاریخ در زمینه های موسیقی، ورزش و سینما است. موسیقی که برای فیلم 8 مایل (8 Mile) با بازی خود Eminem، در اکتبر 2002 و یک ماه و نیم پیش از اکران این فیلم منتشر شد.

این آهنگ در بسیاری از رویدادهای سینمایی و موسیقی کاندید و برنده شده است که مهمترین آن مراسم اسکار سال 2003 است. جایی که Eminem با این آهنگ جایزه اسکار را به دست آورد ولی در مراسم حاضر نشد تا آن را دریافت کند و 17 سال بعد بر روی استیج اسکار حاضر شد و به صورت زنده آن را اجرا کرد.

بیت و حس و حال (مود) آهنگ بسیار مناسب بسکتبال است و در بسیاری از سالن های ورزشی پخش می شود. بسیاری از بازیکنان سطح اول NBA این موسیقی رو به عنوان آهنگی که پیش از مسابقه گوش می دهند معرفی کردند.

We Will Rock You

Queen

We Will Rock You​ - Queen

از زمانی که در سال 1977 آهنگ We Will Rock You منتشر شد تا به امروز بخش جدا نشدنی از محیط های ورزشی بوده است.

آهنگی که ریتم آن به صورتی است که حتی در صورت پخش نشدن آن، تماشاگران می توانند را اجرایش کنند و در بخشی از تشویق خود از آن استفاده نمایند.

موضوعی که از سالن ها و رویدادهای بسکتبالی هم مستثنا نیست و بارها در سالن های ورزشی ریتم و آهنگ آن را شنیده ایم.

Seven Nation Army

White Stripes

Seven Nation Army​ - White Stripes​

شاید بیشتر از We Will Rock You، این Seven Nation Army باشد که در استادیوم ها و سالن های ورزشی استفاده می شود. این آهنگ علاوه بر نسخه اصلی خود، ریمیکس های متعدد و کلابی بسیاری دارد که بارها و بارها در سالن های ورزشی شنیده ایم.

در بسیاری از مسابقات فوتبال وقتی تیم خانگی گل می زند، این آهنگ پخش می شود و تماشاگران همراه با آن آوایش را یک صدا فریاد می زنند؛ از همین جهت این موضوع به سالن های ورزشی دیگر هم سرایت کرده است و بخصوص در اروپا تماشاگران در شرایط مختلف آن را با یکدیگر می خوانند.

Get Ready

Two Unlimited

Get Ready​ - Two Unlimited​

این آهنگ با نام کامل Get Ready for This یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین موسیقی های استادیومی (بخصوص در محیط سالن مانند بسکتبال) است. موسیقی که معمولا در بین کوارترها و تایم اوت ها پخش می شود و هواداران با آن می رقصند و انرژی می گیرند.

Power

Kanye West

Power - Kanye West​

در این لیست موسیقی های بسیاری از Kanye West وجود دارد؛ یکی از آن ها Power است که بسیار مناسب و پرکاربرد در مراسم های معارفه و ابتدایی بازی است. در بسیاری از کالج های آمریکا این موسیقی جهت معرفی تیم میزبان استفاده می شود.

Basketball

Kurtis Blow

Basketball - Kurtis Blow​

تمامی افرادی که بازی NBA2k12 را انجام دادند با این آهنگ به خاطرات بیش از 10 سال قبل باز می گردند. موسیقی که آهنگ ابتدایی بازی NBA2k12 بود.

خواننده این آهنگ Kurtis Blow در سال 1984 این آهنگ را مختص بسکتبال ارائه داد و در متن آن از اسطوره های بسکتبالی آن سال ها و پیش از آن به مراتب نام برده است.

Thunderstruck

AC/DC

Thunderstruck - AC_DC

یکی از محبوب ترین گروه های راک دهه 90 میلادی AD/DC بود که آهنگ Thunderstruck آن ها بی نهایت محبوب بی نهایت مورد توجه و محبوب بود.

با توجه به تمپو 134 BPM این آهنگ و الکتریک فوق العاده ای که در ابتدای آن نواخته می شود، بسیار در مراسم های معارفه تیم ها در مسابقات ورزشی (بخصوص بسکتبال) پخش می شود.

Eye Of The Tiger

Survivor

Eye Of The Tiger​ - Survivor​

موسیقی فیلم راکی 3 با بازی سیلوستر استالونه که در بسیاری از ویدئوهای انگیزشی و ورزشی استفاده می شود؛ این موضوع در رابطه با بسکتبال هم صادق است و در بسیاری از کلیپ های مرتبط با بسکتبال از این آهنگ استفاده می کنند.

ضمن اینکه در برخی از رویدادها و ایونت های مرتبط با بسکتبال هم این موسیقی پخش می شود.

The Final Countdown

Europe

The Final Countdown - Europe

موسیقی The Final Countdown حس حال اسمش یعنی آخرین شمارش معکوس را به شنونده القا می کند. حسی که یعنی موضوعی در حال رسیدن به لحظات پایانی و حساس خود است و بزودی نتیجه آن مشخص خواهد شد؛ مانند لحظات پایانی مسابقه آن هم در شرایطی که رقابت حساس و نزدیک پیگیری می شود.

در بسیاری از سالن ها و استادیوم های ورزشی هنگامی که بازی متوقف است (مانند تایم اوت) و لحظات پایانی بازی در پیش است، این موسیقی پخش می شود. علاوه بر این در رویدادهایی مانند تحویل سال نو و شمارش معکوس برای شروع یا پایان یک رویداد از این موسیقی استفاده می کنند.

We Ready

Eversole

We Ready - Eversole

سبک و متن این موسیقیِ هیپ هاپ، حس حال آماده بودن را منتقل می کند. در بسیاری از مسابقات در مراسم ابتدایی و معارفه از این موسیقی استفاده می کنند تا هم تماشاگران و هم بازیکنان با شرایط آماده بودن ارتباط برقرار کنند.

In Da Club

Fifty Cent

In Da Club​ - Fifty Cent

بی شک وقتی صحبت از موسیقی های سبک گنگستا رپ می شود نمی توان از موسیقی های فیفتی سنت گذشت؛ بخصوص آهنگ In Da Club که علاوه بر پخش در سالن، در بین بازیکنان بسکتبال بسیار محبوب است و پیش از مسابقه به مراتب آن را می شنوند.

این موسیقی در فهرست برترین آهنگ های تاریخ بیلبورد آمریکا طی سالهای 1958 تا 2018 رتبه 153 را در اختیار دارد و از نظر بسیاری از کارشناسان اگر این آهنگ در مراسم گرمی سال 2004 همزمان با Lose Yourself از Eminem نامزد بهترین اثر تکخوانی رپ در بخش مردان نمی شد، قطعا گرمی را از آن خود می کرد.

Warriors

Imagine Dragons

Warriors - Imagine Dragons

این موسیقی در سال 2014 برای جام جهانی League Of Legends منتشر شد اما با توجه به سبک حماسی و Alternative آن جزو موسیقی هایی است که در افراد انگیزه های بسیاری ایجاد می کند. لازم به ذکر است که متن فوق العاده آن نیز در کنار شاهکار Imagine Dragons یک مجموعه کامل و عالی را به شنونده ارائه می دهد.

Good Feeling

Flo Rida

Good Feeling - Flo Rida

بسیاری از افرادی که آل استار سال 2012 را دیده باشند، به یاد می آورند که آهنگ Good Feeling بر روی تیزر رسمی معارفه شرکت کنندگان مسابقه سه امتیازی فوت لاکر بود. علاوه بر این در بسیاری از سالن ها و ویدئوهای مرتبط با بسکتبال از این آهنگ استفاده می شود.

Still D.R.E

Dr. Dre (feat Snoop Dogg)

Still D.R.E​ - Dr. Dre (feat Snoop Dogg)

شاهکار Dr. Dre و Snoop Dogg که در سال 1999 منتشر شد بی شک به دلیل بیت بی نظیر آن جایگاه ویژه ای در این لیست دارد. از پخش شدن در سالن ها گرفته تا علاقه مند بودن بازیکنان به شنیدن آن و همچنین محبوب بودن این آهنگ در بین طرفداران بسکتبال آمریکا همگی موجب شده است تا این گنگستا رپ موفقِ تاریخ رپ، در بین بسکتبالی ها هم محبوب باشد.

Stronger

Kanye West

Stronger - Kanye West

آهنگ Stronger از Kanye West که برگرفته از Harder, Better, Faster, Stronger از Daft Punk است به دلیل محبوبیت زیاد در بین طرفداران بارها در سالن ها پخش شده است و موجب شده است تا تماشاگران در سالن با انرژی زیاد برقصند و سپس از بسکتبالی که تماشا می کنند لذت ببرند.

در لیست برترین های بیلبورد طی سال های 2000 تا 2009 این موسیقی رتبه 91 را کسب کرده است.

Unstoppable

SIA

Unstoppable - SIA

وقتی صحبت از یک آهنگ انگیزشی می شود، بی شک نمی توان از Unstoppable گذشت. SIA با صدای فوق العاده همیشگی خود و سبک بخصوصی که می خواند، شاهکار Unstoppable را خلق کرده است. موسیقی که در بسیاری از ویدئوهای بسکتبال و انگیزشی شنیده می شود و بازیکنان بسیاری برای روحیه گرفتن آن را پیش از مسابقه گوش می دهند.

دعوت می کند تا کروس این آهنگ را بخوانید. حتی بدون موسیقی هم انگیزه بخش است.

I'm unstoppable, I'm a Porsche with no brakes, I'm invincible Yeah I win every single game, I'm so powerful, I don't need batteries to play, I'm so confident, Yeah I'm unstoppable today

Remember the Name

Fort Minor (feat. Styles of Beyond)

Remember the Name - Fort Minor (feat. Styles of Beyond)

خیلی از افرادی که بازی NBA Live 06 رو بازی کرده اند، این موسیقی را به خوبی به یاد می آورند.

موسیقی که در سال 2005 در سبک Alternative Hip Hop منتشر شد و موسیقی اصلی پلی آف سال های 2006 و 2007 بود و در مراسم درفت سال 2008 از آن استفاده شد.

Roundball Rock

John Tesh

Roundball Rock – John Tesh

این موسیقی بی کلام که در سال 1995 منتشر شده است، بیشتر با نام The NBA on NBC شناخته می شود و علت آن این است که موسیقی اصلی این برنامه بوده است. به همین جهت یکی از موسیقی های مختص بسکتبال این پلی لیست به حساب می آید.

All of the Lights

Kanye West (feat. Rihanna & Kid Cudi)

All of the Lights - Kanye West (feat. Rihanna & Kid Cudi)

این موسیقی برای افرادی که بازی NBA2k14 را باز می کردند قطعا خاطره انگیز خواهد بود. زیرا All Of The Lights در بین موسیقی های این بازی جذاب بود.

موسیقی All Of The Lights در سال ۲۰۱۱ و در زمانی که Rihanna در اوج بود و از نظر بسیاری از کارشناسان در دورانی بود که بهترین آثار خود را منتشر می کرد، ارائه شد. در این آهنگ Kanye West و Kid Cudi او را همراهی کرده اند.

All I Do Is Win

DJ Khaled (Feat. Snoop Dogg, Rick Ross, Ludacris, T-Pain)

All I Do Is Win - DJ Khaled (Feat. Snoop Dogg, Rick Ross, Ludacris, T-Pain)

از سال ۲۰۱۰ که این آهنگ منتشر شد، در بسیاری از رویدادهای بسکتبال مورد استفاده قرار گرفته است. از مراسم های معارفه پیش از مسابقه در سططح NBA و کالج گرفته تا مسابقات آل استار!

بسیاری All I Do Is Win را برترین اثر DJ Khaled می دانند و معتقد هستند و در بین آمریکایی ها و مردم جهان بسیار پرطرفدار است.

Believer

Imagine Dragons

Believer - Imagine Dragons

اگر تا به حال نام گروه Imagine Dragons هم به گوش شما نخورده باشد قطعا این آهنگ را شنیده اید. Believer یکی از موفق ترین آهنگ های این گروه است که بسیاری آن ها را با این موسیقی شناختند.

سبک این موسیقی Pop rock و Arena rock است و به همین دلیل خوراک مناسبی برای ویدئوها و هایلایت های بسکتبال است.

Song 2

Blur

Song 2 - Blur

محبوب ترین موسیقی گروه Blur که تیک های Woo-Hoo آن بسیار شناخته شده است. این آهنگ بارها در سالن های ورزشی استفاده شده است و معمولا صحنه های مناسب و جذابی را در بین تماشاگران به کارگردان های تلویزیونی در NBA می دهد.

Run This Town

Rihanna, Kanye West, Jay-Z

Run This Town - Rihanna, Kanye West, Jay-Z

این موسیقی هم برای افرادی که به بازی NBA2k علاقه داشتند قطعا خاطره انگیز خواهد بود. آهنگی که در بازی NBA2k14 پخش می شد و از محبوبیت زیادی در بین آهنگ های Jay-Z در این سری بازی برخوردار بود.

بالاتر درباره دوره اوج Rihanna گفتیم. Run This Town در دوران اوج هر سه خواننده این آهنگ یعنی Jay-Z، Kanye West و Rihanna منتشر شد و یکی از آثار فوق العاده آن ها را رقم زد.

!Lost

Coldplay

Lost​! - Coldplay

همچنان در حس و حال بازی NBA2k14 بمانیم. یکی از آهنگ های خاطره ای این بازی Lost! از Coldplay بود. موسیقی که با شنیدن آن ناخودآگاه تصویر لبران جیمز را در فکرمان نقش می بندد.

Don't Stop the Party

Black Eyed Peas

Don't Stop the Party - Black Eyed Peas

بالاتر بارها به این موضوع اشاره شد که در هنگام توقف بازی در مسابقات NBA، WNBA و رقابت های کالجی، موسیقی پخش می شود. Don’t Stop The Party از Black Eyed Peas پای ثابت و همیشگی اکثر مسابقات NBA است. معمولا با پخش این آهنگ تماشاگران اقدام به رقص می کنند و شکار دوربین کارگردان تلویزیونی می شوند.

Space Jam

Quad City DJ’s

Space Jam – Quad City DJ’s

قطعا اکثر افرادی که ارتباطی با بسکتبال دارند لایو اکشن 1 Space Jam را با بازی مایکل جردن و شخصیت های کارتونی لونی تونز (مانند باگز بانی، دافی داک و …) دیده اند. این موسیقی با نام همین فیلم از سوی گروه Quad City DJ’s منتشر شده است و موسیقی تیتراژ آن محسوب می شود.

Pump up the Jam

Technotronic

Pump up the Jam - Technotronic

برای درک بهتر این آهنگ باید صحنه ای از فیلم 1 Space Jam را به یاد آورید. لحظه ای که ترافیک ماشین در مسیر سالن برگزاری رقابت لونی ها با غول ها سنگین است و شخصیت های کارتونی بوق می زنند و تصویر به داخل سالن و رختکن لونی ها می رود که در حال آماده شدن باری بازی هستند.

ضمن اینکه با توجه به محبوب بودن این آهنگ و خاطره ای که اکثر افراد با آن به واسطه Space Jam دارند، بارها در سالن های بسکتبال آمریکا پخش شده است.

Jump Around

House of Pain

Jump Around – House of Pain

اگر مسابقات NBA را از تلویزیونی دیده باشید که هنگام تبلیغات، محیط داخل سالن را پخش می کند، قطعا این آهنگ را شنیده اید. ابتدای این آهنگ به طور مکرر و پیاپی معمولا در اکثر مسابقات NBA پخش می شود.

Enemy

Imagine Dragons & JID

Enemy - Imagine Dragons & JID

اگر سریال Arcane را دیده باشید و یا دنبال کننده جام جهانی League Of Legends باشید قطعا با آهنگ محبوب Enemy برخورد کرده اید. آهنگی که همانند Warriors برای مجموع League Of Legends (این بار برای تیتراژ سریالِ این بازی یعنی Arcane) از سوی Imagine Dragons با رپ خونی JID منتشر شده است.

همانند Warriors این آهنگ موسیقی و متن انگیزشی دارد و باعث سرحال شدن حس و حال (مود) شنونده خواهد شد.

Legend

The Score

Legend - The Score

آهنگ Legend از The Score که در تیزر چندین آل استار و ویدئو هایلایت بسکتبال (از جمله مسابقات دانک آل استار) استفاده شده است و در برخی کالج های آمریکا موسیقی مورد علاقه تیم ها برای مراسم معارفه است.

I Gotta Feeling

Black Eyed Peas

I Gotta Feeling - Black Eyed Peas

موسیقی های Black Eyed Peas همیشه خوراک پخش در سالن های بسکتبالی (بخصوص NBA) و همراهی تماشاگران به واسطه رقص با آن است.

California Love

2pac

California Love - 2pac​

یکی از آثار فوق العاده 2pac موسیقی California Love است که بارها در سالن های بسکتبالی (بخصوص در سالن های منطقه کالیفرنیا) پخش شده است و از محبوب بسیار زیادی در بین بازیکنان و هواداران برخوردار است.

تیم های Kings، Lakers، Warriors و Clippers با توجه به اینکه از منطقه California هستند، بسیار از این آهنگ در سالن های خود استفاده می کنند.

Welcome To The Jungle

Guns N' Roses

Welcome To The Jungle​ - Guns N' Roses

شروع فوق العاده Welcome To The Jungle با الکتریک بی نظیرش همواره در مراسم های معارفه تیم ها استفاده شده است و بازیکنانی بسیاری با این موسیقی در سالن به حضار معرفی شدند.

Uptown Funk

Mark Ronson Ft Bruno Mars

Uptown Funk​ - Mark Ronson Ft Bruno Mars​

یکی از آهنگ هایی که هیچکس نمی تواند در مقابل آن بی حرکت بنشیند Uptown Funk است که از زمان انتشار آن در ۱۰ نوامبر ۲۰۱۴ بارها در سالن های بسکتبالی پخش شده است.

!Yeah

Usher (feat. Lil Jon, Ludacris)

Yeah!​ - Usher (feat. Lil Jon, Ludacris)​

مسابقه آل استار ۲۰۱۰ در دالاس که به صورت فوق العاده در ورزشگاه Cowboys Stadium (متعلق به تیم دالاس کابویز در NFL) با حضور ۱۰۸ هزار و ۷۱۳ تماشاگر برگزار شد، مراسم معارفه و بین دو نیمه فوق العاده ای داشت. آهنگ معارفه تیم ها و البته اجرای زنده Yeah! از Usher یکی از دلایل موفق بودن آن آل استار محسوب می شود.

Bad

Michael Jackson

Bad - Michael Jackson

از مراسم های معارفه گرفته تا برنامه های در نظر گرفته شده در زمان توقف مسابقات بسکتبال، همگی از موسیقی Bad استفاده کرده اند و به دلیل محبوبیت Michael Jackson پخش این آهنگ با استقبال خوبی روبرو می شود.

No Sleep Till Brooklyn

Beastie Boys

No Sleep Till Brooklyn - Beastie Boys

این آهنگ سبک Rap Rock به دلیل تنظیم بی نظیری که دارد در مراسم های معارفه تیم ها بسیار استفاده می شود و با اینکه در سال ۱۹۸۶ منتشر شده است، اما با گذشت سال ها همچنان در سالن های ورزشی پخش می شود.

Let's Get Loud

Jennifer Lopez

Let's Get Loud - Jennifer Lopez

آهنگ Let’s Get Loud که بیشتر افراد با موزیک ویدئو و اجرای زنده آن در جام جهانی ۱۹۹۹ بانوان خاطره و آشنایی دارند همواره در سالن های بسکتبال برای حضار پخش شده است و جزو آهنگ های محبوب تماشاگران برای رقص بوده است.

More

Usher

More - Usher

بالاتر از Yeah! نام بردیم که در آل استار ۲۰۱۰ دالاس اجرا شد. More یکی دیگر از آهنگ های Usher در آن آل استار بود که اجرا شد و علاوه بر آن، در بسیاری از تیزرهای بسکتبالی و هایلایت ها مورد استفاده قرار گرفته است.

Kernkraft 400

Zombie Nation

Kernkraft 400 - Zombie Nation

شاید بعد از شنیدن آن برایتان عجیب باشد که آهنگ برنامه فوتبال برتر شبکه سه در این لیست چه می کند. اصل این آهنگ Kernkraft 400 از Zombie Nation است و جالب است بدانید در بسیاری از سالن ها و استادیوم های ورزشی پخش می شود.

Pump It Up

Danzel

Pump It Up - Danzel

یکی از آهنگ هایی که حس و حال کلاب را منتقل می کند آهنگ Pump It Up است. به همین دلیل در سالن های بسکتبالی و در بین زمان های استراحت و کوارترها به مراتب آن را برای حضار پخش می کنند.

Misirlou

Dick Dale

Misirlou - Dick Dale

از نسخه Misirlou گرفته تا آهنگ Pump it از Black Eyed Peas همواره این ملودی جذاب و گوش نواز بوده است. به همین دلیل در مراسم های معارفه و هنگام اجرای نمایش در بین وقت های استراحت از این موسیقی بسیار استفاده شده است.

Timber

Pitbull (feat. Ke$ha)

Timber - Pitbull (feat. Ke$ha)

یکی از محبوب ترین آثار Pitbull در آمریکا آهنگ Timber است که با Kesha آن را اجرا کرده است. به دلیل این میزان از محبوبیت و سبک جذاب و شاد آن که با تِم کانتری همراه است، در سالن های بسکتبال از این آهنگ به مراتب استفاده می شود.

ضمن اینکه در بخش هایی از این آهنگ از المان ها و نام های بسکتبالی استفاده شده است.

Feel This Moment

Pitbull (feat. Christina Aguilera)

Feel This Moment - Pitbull (feat. Christina Aguilera)

همانند Timber، موسیقی Feel This Moment از Pitbull و صدای بی نظیر Christina Aguilera در آمریکا بسیار محبوب و پرطرفدار است. ضمن اینکه متن آهنگ و سبک آن به شکلی است که معمولا در مراسم های قهرمانی از آن استفاده می شود و هواداران با این آهنگ به جشن و پایکوبی می پردازند.

Moves Like Jagger

Maroon Five (feat. Christina Aguilera)

Moves Like Jagger​ - Maroon Five (feat. Christina Aguilera)

تا اینجا بسیاری از آهنگ هایی که در سالن ها پخش می شود و هواداران به رقصیدن وا می دارد اشاره کردیم؛ اما هیچکدام به اندازه Moves Like Jagger که خودِ تم آهنگ از رقص و حرکات مایک جاگر افسانه ای الهام گرفته شده است، جذاب نخواهند بود.

We Are the Champions

Queen

We Are the Champions​ - Queen

هیچ قهرمانی تکمیل نخواهد شد مگر با پخش موسیقی We Are The Champions از Queen! در تمامی رقابت های ورزشی همواره این آهنگ به افتخار تیم برنده پخش می شود و با توجه آرام بودن آن، نوعی جشن در آرامش است و راحت شدن خیال از رسیدن به هدف و کسب عنوان قهرمانی را اطلاع می دهد.

اشتراک گذاری پست