نقش کمک مربی در یک تیم به چه اندازه مهم است

نقش کمک مربی - کمک مربی بسکتبال

نقش کمک مربی در یک تیم به چه اندازه مهم است

ارسال شده توسط: شهریار مقدمی دسته بندی : آموزشی, اصول مربیگری بسکتبال

کمک مربی همانطور که از اسمش مشخص است، یار و یاور سرمربی تیم به حساب می‌آید. او باید برای مربی تیم خود یک فرد وفادار، سختکوش و قابل اعتماد باشد. در اینجا درباره نقش کمک مربی صحبت می کنیم.
نقش کمک مربی این است که باید تا جایی که می‌تواند به سرمربی کمک کند و بازیکنان تیم را برای انجام دستورات سرمربی آماده نماید.
او باید به یاد داشته باشد که یک کمک مربی نماینده رئیس (سرمربی)، باشگاه و مجموعه خود می‌باشد. پس تا جای ممکن باید یک فرد جنتلمن، باشخصیت، مودب و درستکار باشد.
یک کمک مربی باید رفتارها و نیازهای سرمربی خود را در طول روز و هفته پیش‌بینی کند و آماده انجام آن وظایف در سریعترین زمان و به به بهترین شکل باشد.
بیشتر اوقات یک کمک مربی روز طولانی و پراسترسی خواهد داشت. او باید آماده جنگ روانی و فیزیکی باشد در این مسیر باشد و با تمامی سختی‌ها مقابله کند.
کمک مربی باید مرتب، خوش‌پوش و پرانرژی باشد.
او عضو اصلی کادرفنی یک تیم بشمار می‌رود. مسئولیت سنگینی دارد و باید بیشتر از سایر اعضا تیم (چه بازیکنان و چه کادرفنی) تلاش کند و زحمت بکشد.
هرگز فکر نکنید کمک مربی تنها یک وظیفه ساده در تیم دارد و کار خاصی نمی‌کند. این شغل یک حرفه اختصاصی و ویژه است. کاری که هرکسی از پس آن بر نخواهد آمد.
یادمان باشد که بهترین سرمربیان دنیا روزی بهترین کمک مربیان دنیا بودند.
در مطلب نکاتی برای کمک مربیان بسکتبال می‌توانید راهنمای کاملی از وظایف یک کمک مربی را مشاهده کنید.

اشتراک گذاری پست